Jumperin teho nousee, kulutus pienenee ja varustetaso paranee



Jumperin moottorivalikoima koostuu jatkossa 2,2-litraisesta Puma HDi -dieselistä kolmena eri tehoversiona sekä malliston huipulla olevasta uudesta 3-litraisesta Sofimin 180 HDi -moottorista. Perusmoottori on 110 HDi, jonka teho on kasvanut 10 hevosvoimalla Euro4-malliin verrattuna. Edellinen 120-hevosvoimainen moottori on kasvanut niin ikään 130-hevosvoimaiseksi. Uutena mallistossa on 150-hevosvoimainen versio.

Uusissa Jumpereissa on vakiovarusteina esimerkiksi ESP-ajovakauden hallintajärjestelmä sekä kaikkien moottorien yhteydessä nyt 6-vaihteinen käsivalintainen vaihdelaatikko. Vakiona on myös cd-soitin, joka on nyt MP3-yhteensopiva ja 2-DIN-kokoinen. Samalla Jumperin kojelauta on muuttunut tyylikkään tummasävyiseksi.

Jumperin pakettiautomallistossa (kokonaismassa max.3500 kg) tavaratilan leveys on aina 1870 milliä, mutta pituudet vaihtelevat 2670–4070 millimetriin ja tilavuus 8–17 kuutiometriin. Kantavuus on mallista riippuen 1198–1436 kiloa.

Citroën Jumperiin löytyvät vanteet ja renkaat Vannetukusta. Vannetukku.fi on Suomen suurin vanteiden ja renkaiden nettikauppa. Vannetukku.fi toimittaa tilaukset kaikkialle Suomeen suoraan kotiinkuljetettuina.

Lisätietoja saat Autosompa Oy:n myyntijohtaja Marko Kantaselta, puh. 0500-555058, sähköposti: marko.kantanen(at)autosompa.fi.



Uutinen julkaistu 18.11.2011.